Tjuvfiske på hajar.

Tjuvfiske få hajar utförs endast för att de som utför det vill roa sig. Det går ut på att de fångar in hajar med sylvassa krokaroch tar upp dem på båten, de skär av fenorna på hajen, och sedan släpper de ner hajen i vattnet igen, de gör det för de tycker det är kul. Detta är inte lagligt och det kommer aldrig bli. Men en sak som detta är är hemskt! Det är .. jadu, hittar inte egna ord om det. Visst hajar dödar människor, men de behöver mat eller så känner de sig hotade, eller, så tränger vi oss in på deras revir. Men fan heller, dödar dom människor för skojs skull, tänk att en haj är smartare och värdesätter individer bättre än vissa människor. Ha ha.
Ursäkta för jag skrattar, men det är ju så in i helvete pinsamt hur lågt man kan sjunka och hur outvecklade vissa är, enligt mej så blir det dödsstraff eller livstid för dessa idioter.
Ursäkta igen för mitt ordval, men jag klara ta mig fan inte av det här.
Vilka idioter det finns, och alla som någonsin har roat sig med den här formen av tjuvfiske
kan ta åt er när jag säger
Ni är värda mindre än smutset under min sko, Bara så att ni vet det.


Kommentarer
Postat av: wille

va?!?!?!?!

är det sant :o

2009-12-10 @ 20:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0