Sanningen om hur vi kom till /emma

Ja som ni kanske inte vet så heter vi Anna och Emma och nu är det jag emma som skriver.
Jag tänkte berätta sanningen om hur Kris kom till :)

Allt började på jumpan, jag och anna satt och pratade lite om rasism och sånt tror ja om muslimer typ :)
Om hur vissa kan vara så dumma mot muslimerna...
Ja och då sa ja lite på skämt att vi kunde typ protestera elr få såna här namnunderskrifter på det.
Och Anna tyckte det var en skit bra idé fast istället tyckte hon att vi kunde få namnunderskrifter från såna som tycker att Kycklingsmisshandeln ska stoppas.
Jag tog det inte så seriöst i början och bara skratta, sen berätta hon historien som hon skrev först längst ner.
Och då vart ja lite allvarligare till det hela och jag har bestämt mej att ja också ska sluta äta kyckling nu.
Men sen iaf så prata vi lite om det hela grejset och bestämde att vi skulle börja redan på håltimmen efter jumpan.
Så efter jumpan stack vi hem till Anna och hämta grejer sen tillbaka till skolan och äta lunch.
Sen prata vi om denna misshandeln med Hanna som då vart vår första medlem :)
Sen fick vi några till mej flera tog det här inte seriöst och skratta bara åt oss, fast kanske 15 st skrev på idag tror ja, och vi ska forsätta nångång kanske på en håltimme denna vecka och gå ner till stan och få underskrifter.
Men vi har bestämmt att i början ska vi ha 100 underskrifter sen ökar det vi ska ha många underskrifter :D
 

Men ja det var en liten del på hur vi starta Kris och jag hoppas att ni vill vara med antinge kan ni maila oss på [email protected] och skriva att du vill bli medlem du måste skriva ditt för och efternamn eller så kan du komentera här på bloggen :)
Sprid gärna bloggen vidare för vi vill ha detta budskap vidare så kycklingarna nånsin får se solljuset<3

Take care och ta vara på kycklingarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0