Hyllar djurens rätt!

Djurens rätt är sveriges största djurrättsorganisation, de har drivit den sedan 1982, de har nu 36 000 meddlemmar. Men det ökar varje dag! Djurens rätt strävar efter ett lagligt samhälle som inte förtrycker djur. Djur ska inte ses som ägodelar , de ska absolu inte slaktas som de gör idag, de ska slippa lida under slakten! Och det finns så mycket mer att ta upp. Många säger att jag är töntig som bryr mig så mycket, men till er kan jag bara säga SLUTA BRY ER DÅ? varför lägger ni ner så mycket tid och energi på vad jag och emma tycker? vi kanske tycker synd om djuren? och om ni frågar emma själva så kommer hon fan säga själv att hon vill vara med? ni är ju jävligt idiotiska mot henne som påstår att hon inte kan resonera med mej själv? Men oj, jag glömde. Ni kanske inte vet vad resonera betyder så dumma och osmarta som ni är? Ni kan dra åt helvete hela bunten som som kommenterar sådär, och se till att mogna till lite för eran egen skull. NI VET VILKA NI ÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0