Hur kan man sjunka så lågt?

Den frågan ställer jag mig själv dag ut och dag in. Hur kan man sjunka så lågt att ta ett liv för att se bra ut?
Enligt mig så är det avsmakligt och töntigt, hur man kan bära päls, och jävligt osmart är det också!
Jag tycker att det är knäppt hur en individ kan gå och bära en annan individs skinn och päls, tänk er att vi är samma, människorna och djuren är samma. Bara att djuren inte har utvecklat talförmågan lika bra, vi är ett snäpp smartare än dom, och vi ser annorlunda ut.. vi är starkare och de har inte ens en chans att säga emot.
Hur mycket man än försöker går det inte att sjunka lägre.
Det är knäppt att bära päls! Knäppt, Knäppt, Knäppt... PÄLS ÄR MORD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0