Fåglar torteras av plockningen

Varje dag plockas tusentals levande fåglar på dun, varje dag lider både gäss och ankor och hönor o.s.v på grund av att deras dun fjädrar slits av levande. De hålls runt om halsen medans personen sliter av hårt alla fjädrar från fågelns kropp, detta är mycket smärtsamt och det är helt klart tortyr, de får betala för att du vill ha en dunjacka, de får betala så mycket smärta för att du vill ha ett duntäcke, hallå? Det är bara saker?
Ska levande individer få lida så mycket bara för att du vill ha mer saker?! Det är helt sjukt.. det är helt knäppt..
det är helt :@½#£@  oooooooo !
Jag klarar inte av det här. Jag har mejlat dun industrin, jag har skrivit till kinas ambasad, jag har skrivit på alla namninsamlingar, jag har jobbat med egna namninsamlingar.. jag vill göra allt jag kan för att hjälpa djuren.
Jag förstod inte allt i början. Jag förstod inte hur hemskt det var, jag förstod inte hur mycket djuren får lida..
Men nu förstår jag, och jag kan inte leva med tanken utan att göra något.
Jag har alltid varit djurvän, för vi är själva djur, de är djur.. de behöver oss, och vi måste hjälpa dem.

Kommentarer
Postat av: hahahah

asså din tönt-.-'

du har gått för långt nu, du vet vem jag är och i skolan tycker ja likadant som nu, liksom men du har gått för jävla långt nu hur orkar du?...herregud ja orkar inte med detta längre.

Och i skolan hörde man dej liksom som igår till Emma åå du kan ju inte äta kycklingen, men anna din TÖNT väx upp om nu emma sa att hon inte skulle äta kyckling så om hon nu ville göra det låt henne va isonafall...och idag när hon skulle äta soppan du sa då typ nått i stil med (ja tror du sa såhär) ehm...emma det är kött?

gud också får man stå ut med ditt jävla tjat om kycklingar eller djuren i några år till säkert... TÖNT TÖNT TÖNT ALLA TYCKER DU ÄR EN TÖNT LÄGG NER VAFAN OCKSÅ TYCKER JAG SYND OM EMMA SOM ÄR SÅ JÄVLA FIN OCH SMART OCH ALLT SOM SKA BLI INDRGAEN I DETTA -.-' HON VILL SÄKERT INTE DET

2009-12-10 @ 19:51:45
Postat av: booonza

tönt ovanför lr vad det nu blir vaddå vissa kanske bryr sig mer än andra och anna o emma kanske kommer så långt att det hjälper nåra djur lr skaffar en ny regel/lag vem vet.....

2009-12-10 @ 20:13:41
Postat av: En ÄLSKAR anna<3

Du som skrev de första kommentaren du ska bara hålla käften. Jag har kännt Anna längre en DEJ!

Jag vet fan mer om henne!<3:)

Bara för du är en jävla tönt och om du nu ska kommentera hennes blogg vrf inte kommentera snälla saker?

Och din fucking fula åsna du ska bara g¨och hänga dej du bor ju inte ens i stockholms huvudstad?? haha LOSER!!!!!!:)

2009-12-11 @ 14:10:42
Postat av: anna, (ägare tillbloggen)

ursäkta? du högst upp?

baraför att jag har en hjärna oh kanske bryr mej lite mer är dej tönt så behöver du inte säga så?

varför säger du det inte öga mot öga då?

säg vad dutycker öga mot öga istället för att sitta bakom skärmen och kaxa dej, snacka om liv.

2009-12-11 @ 15:14:52
Postat av: Anna i love you<3333

Haha hon har inget liv!!

2009-12-12 @ 17:09:40
Postat av: en som hatar jäveln högst upp -.-'

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAH jääääävla tönt wb som kommenterade högst upp , vilket liv :D

2010-01-05 @ 22:40:20
Postat av: hahaha

du högst upp, säg vem du är så kan ni ju snacka face mot face ist, så får vi se vem du är och hur kaxig du är då, du vågar ju inte ens stå för vad du tycker .

2010-01-05 @ 22:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0