Björnarna i Kina

Jag sitter och kollar på ett klipp om djurplågeriet i kina, och jag hörde precis att björnarna ligger ihoppressade i små burar där de inteens kan röra sig, de får magsår och sår ifrån gallret. De ligger där i flera dagar utan mat, och lider.. De tappar mycket päls, och vissa drabbas också av den hemska och smärtsamma sjukdomen skabb, på grund av all denna smärta björnarna utsätts för så har nära in på alla i kina självmordstankar, och många försöker också ta livet av sig utan någon framgång. Så när döden väl kommer så drabbas björnarna av en stor lättnad. Men döden är inte lätt att bli av med, det kan ta minst en dag för dom att låtasmärtan ta slut och ja, dö.

Och detta, är tillåtet i Kina.


Kommentarer
Postat av: elina

varför behandlar dom djuren så jävla respektlöst?

det är ju helt jävla sjukt förfan!

ursäkta mina ordval menmen..

jag klarar inte av det här

jag har vart medlem i djurens rätt länge

och jag går INTE ur !

bra blogg

viktigtatt folk får veta hur det egentligen är.

viktigt att inte alla blundar för det.

tack för mej & ha en bra kväll :)

2009-12-09 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0